недеља, 2. фебруар 2014.

РЕЦИТАЛ ЗА ОСМИ МАРТ


1.ДЕТЕ
Од тол'ко лепих, најлепших речи,
да се исприча сто једна бајка,
ни једна нијетолико лепа,
толико нежна, као реч мајка.

2.ДЕТЕ
Њене ме руке најлепше грле
и брижне надамном увек стрепе,
зовнем ли само, мени хрле,
мамине руке, меке и лепе.

3.ДЕТЕ
Мамине руке косу ми сплићу,
њена ме љубав на пут спрема.
кад порастем, као мама бићу,
нико као она лепе руке нема.

4.ДЕТЕ
Мамине очи увек ме прате,
те очи добре, нада мном бдију,
кад оду, једва чекам да се врате,
оне за мене, увек осмех крију.

5. ДЕТЕ
Као у бајци која се воли,
снег се детињства меко сребри.
кад мене боли и њу заболи
и зато хвала, мајко теби.

6. ДЕТЕ
Зато од тол'ко најлепших речи,
да се исприча сто једна бајка,
једна је од свих за мене лепша,
једна је од њих само реч мајка.

СВИ:
Само један цвет
може да замени цео свет.
Тај један цвет леп као бајка
моја је мила мајка.

1.ДЕТЕ
Ноћу често кад већ заспим
и кад соба већ опусти,
ко латицу руже мама,
на мој образ цјелов спусти.

2.ДЕТЕ
Она моје мале туге
загрљајем топлим теши,
а свакој се мојој срећи
ко најлепшем дару смеши.

3.ДЕТЕ
Њени прсти као лахор,
пређу преко моје косе,
а њене ме приче лаке
у далека царства носе.

4.ДЕТЕ
Њена љубав мене греје,
њено срце за ме бије.
Знам, нада мном увек бдије
мајка биће најмилије.

СВИ:
Живите маме хиљаду лета,
живите срећне, лепоте пуне.
живите маме целога света,
живите животе, најлепше струне!

1.ДЕТЕ
Моја мама има нежне руке,
којима ми чешља плаву косу
и плете две витице.
Зато ћу јој поклонити,
први цветак љубичице.

2.ДЕТЕ
Моја мама има за мене велику љубав,
свакога дана, њом ме окружује.
Висибабу белу, ћерка јој дарује.

3.ДЕТЕ
Моја мама је љубичица плава!

4.ДЕТЕ
Моја мама је мајски цвет!

5.ДЕТЕ
Моја мама је лептир плави, мали!

СВИ:
Моја мамаје цео свет!

1.ДЕТЕ
Моја мама је најлепша на свету,
лепа је као башта у цвету,
као на плавом небу звездице,
као у школи чисте петице.

2.ДЕТЕ
Моја мама је и друг и мама,
она је кувар, собар и дама.
моја мама је права нај –мама,
када ми треба све може сама.

3.ДЕТЕ
Ја маму волим више од неба,
од чоколаде, воде и хлеба.

4.ДЕТЕ
Мама је цвет, мама је ружа,
она ми љубав увек пружа.
Све што купи деци даје,
а њој ништа не сотајке.

СВИ:
Очи су њене нежности пуне,
усне су топле, срећа с њих сја,
руке трепере ко нежне струне,
мамина срећа, то сам, ја.

1.ДЕТЕ
Волим је што је највише моја,
а и ја што сам највише њен.
Волим је што ми у свему годи
и што је рођена мене да роди.

2.ДЕТЕ
Волим је што је најдража моја,
а и ја што сам најдраже њено,
Волим је што је најбуднија стража
и што је рођена да буде најдража.

3.ДЕТЕ
Волим је што сам велико дете
а она тепа, малено моје.
Волим је што је најлепша бајка
и што је рођена да буде мајка.

СВИ:
Осмога марта Сунце се смеши,
Осмога марта цвеће се шета,
Срећан вам празник све мајке света.




Нема коментара: