четвртак, 30. октобар 2014.

Песме о Новој години за предшколце и прваке

Напомена:Све слике и анимациоје у овом посту преузете су са сајта lenagold.ru
Новогодишње жеље

БАКА:
За Нову годину 
само желим:
да загрљаје сс
 унуцима делим.

КУВАР:
Моја је жеља 
позната свима:
за сваког довољно 
хране да има.

УЧИТЕЉ:
Не желим за себе
никакво признање,
већ деци што боље
да пренесем знање.

ДЕВОЈЧИЦА:
Много је жеља, ал''
 само једна
ваше је пажње сада вредна.
Слушајте, дакле, мама и тата:
У Новој години желим брата!

Новогодишња честитка-С. Михалков

Да вам се остваре
сви лепи снови-
и они стари и они нови;
да вам се испуне
све тајне жеље,
да децу свуда прати весеље;
да вам је здравље
као од челика;
да сва деца
порасту велика!




Новогодишња честитка-Милош Стефановић

Децо снова,

Срећна вам година Нова!



Желим вам да читате лепе књиге,

школу без иједне бриге,

сваки дан пуно музике и песме

и да имате идеје бесне.

Играчке да вам падају ко киша,

да имате пуно слаткиша,
целе године пуно шала и смеха
и да буде симпатија нека.

Желим вам још распуст кад одобре просветари,
а за све остало још увек сте мали.

                                                 Pesma preuzeta sa sajta Pesme za decu


Новогодишња честитка-Душан Ђуришић

У Новој години нека се роде
нове љубави, ђачке и тајне
да вас заноси далеко воде
у недокучиве пределе сјајне!
У Новој години дете свако,
нека порасте брзо и лако.


Сусрет с Деда Мразом-Н. Дреновац

Данас сам срео Деда Мраза
у дворишту, између стаза.
Уштинуо ме за образе,
а ја му рекох:''Деда Мразе,
добро ми дошао, здраво деда!
Ја волим твоје прсте од леда.
Донеси сутра за дечју срећу,
пахуља белих пуну врећу.
Покриј снегом прљаве стазе,
све нек се белу, Деда Мразе!
У огледала и ледаре
претвори оне мутне баре.
Проспи пахуље на све стране,
звездама белим окити гране!
Из твоје вреће нек веје, сипа,
кад трчим, нек се чује шкрипа!


Песма за Деда Мраза-Милош Стефановић

Желим да те подсетим Деда Мразе
да те чекам на крају стазе!

Нећу се љутити ако добијем,
ауто или авион на батерије,
или књигу што песму крије!

А, песма некa подсети Деда Мразе
да те осмех чека на крају стазе!

                                                    Pesma preuzeta sa sajta Pesme za decu


Новогодишње спавање-Милош Стефановић

Падао је први снег,
а ја сам спавао, спавао,
и први снег сам преспавао!

Мама је китила јелку,
а ја сам спавао, спавао,
и кићење сам преспавао.

Стигла је Нова година,
а ја сам спавао, спавао,
и Нову годину сам преспавао.

А поклоне, јеси ли и поклоне преспавао?

Поклоне нисам преспавао, 
јер се и Деда Мраз успавао!

                                                   Pesma preuzeta sa sajta Pesme za decu



Novododišnja želja-Miloš Stefanović

U Novoj godini želim
da bude sve što nije bilo,
i da se ostvari sve što se snilo,
da u srcu gnezdo sviju laste
i da svako od ljubavi poraste...

Do zvezde ili komete besne
gde su pantalone kratke, a cipele tesne,
gde sve je malo, a biva se veći,
kada se voli iskreno ćuteći!

U Novoj godini želim
da nam od ljubavi porastu krila,
i polete želje koje ona skriva!

Pesma preuzeta sa sajta Pesme za decu




Novogodišnja pesma-Duško Radović

Srećna vam, deco, Nova Godina!

Sa palačinkama, sa krofnama,
sa tufnama, sa mašnama,
sa žutim tašnama

Sa zekama,
bakama,
sekama,
sa dekama.

Sa trubama,
bubama,
sa leptirima,
sa šeširima.

Sa ođačarima,
poštarima,
sa svim dobrim ljudima i stvarima.

Živeo, dečji narode slavni!

Naživeo se sreće, slobode i mira!
. . .



NOVOGODIŠNJA ČESTITKA-Marina Nevia 

Da vam se ostvare svi lepi snovi
i oni stari i oni novi
Da vam se ispune sve tajne želje
da decu svuda prati veselje
Da vam je zdravlje kao od čelika
da sva deca porastu velika!
Pesma je preuzeta sa bloga Nevia




DEDA MRAZ-Marina Nevia

Dok se spava ove noći
Deda Mraz će tiho doći
Prošetaće s' bradom belom
svakim gradom, svakim selom
Dok sve spava ove noći
Deda Mraz će tiho doći
i doneće pune vreće
igračaka, smeha, sreće!
Pesma je preuzeta sa bloga Nevia




DEDA MRAZ-Marina Nevia

Crne čizme, beli sneg
ko se penje uz naš breg?
Crven pojas, seda brada
ko stiže pred vrata grada?
Sitno škripi noćna staza
eto nama Deda Mraza
Šta li nosi? Vreću ima
dolazi nam s' darovima
Crne čizme, bela staza
eto nama Deda Mraza
A Deda Mraz je svakom mio
svakom ko je dobar bio.

Pesma je preuzeta sa bloga Nevia





Деда Мраз

Деда Мраз нам носи
насмејано лице,
а ја се надам
и розе ролерице.

Он се увек прикраде
ноћу кад је тама,
ал' поклоне купује
увек моја мама.
(Непознати аутор)





Деда Мраз

Зима ме штипка
за образ и каже:
''Доћи ће Деда Мраз.''

И збиља, деда,
са белом брадом,
доћи ће однекуд 
тихо, крадом.

Још ми у глави,
звончићи звоне,
још памтим 
његове поклоне.
(Непознати аутор)





Деда Мраз

У децембру, кад нам дође,
бела зима љута,
Деда Мраз нас обрадује,
много, много, пута.

Дарове у врећи носи
са осмехом благим,
па се деца тада друже
 с Деда Мразом драгим.

(Непознати аутор)



Новогодишњи пакетић-Јелка Славковић

Новогодишње пакетиће 
праве старији
труде се да буду
што лепши и счађи,
на тај начин се
придружују играрији,
на тај начин
и сами постају млађи.
Свеједно да ли је
пакетић мањи ил' већи
и какав је поклон 
у њега стављен,
он ће дете сигурно
да усрећи,
само ако је с љубављу прављен.





Нова година

Радосно је чекамо
у вечерње сате,
док светиљке сијају,
лампиони клате.

Сви смо тад на окупу,
мама, тата, сека, ја,
чекамо да кажемо,
срећна Нова година!

Чекамо да Деда Мраз
на врата закуца,
уручи нам поклоне 
и испуни срца.

(Непознати аутор)




GDE JE BABA MRAZ
Opet si nam došao s neke bele staze,
da nam deliš poklone dragi Deda Mraze,
samo nešto vrlo važno zanima sve nas
zbog čega si uvek sam, gde je Baba Mraz?


Ko je tebe rodio, ko su tvoji preci,
da li imaš rodbinu, iskreno nam reci,
Ko ti jelo priprema, ko ti toči piće,
ko sa tobom pakuje naše paketiće?

Pesma je preuzeta sa bloga  Rastemo




Stiže Nova godina-Žaklina ''Ninna'' Suvajac

Kakav je ovo dan,
da nije nekom rodjendan?
Svi po kuci jure,
Mama, tata, svi se zure.
Kite jelku, sobu celu,
Kolace prave i tortu belu.
Meni nista nije jasno.
"Na spavanje", vice mama.
"Zar ne vidis da je kasno".
Sanjao sam Deda Mraza,
Pitao ga sta to prave.
Zacuo sam tihi glas,
"To je Nova Godina,
svi je ljudi slave,
Ako budes dobar, svraticu do Vas.
Sad je meni jasno,
zasto zure oni.
Stize Nova Godina,
stizu nam pokloni.



Deda Мraz 

Ala nam je dobar ovaj Дeda Мraz 
jelku nam je doneo 
da veseli nas! 

Kolo,kolo veselo 
okrece se lako, 
u kolu se igramo, 
evo bas ovako! 

Zdravo,da si zdravo 
Nova godino, 
cekaju te deca 
uvek veselo!! 

(Nepoznati autor)
Pesma preuzeta sa foruma Porodični život






Novogodisnja pesma 

Pahuljice,padajte meke i guste 
na siroke ceste i stazice puste. 

Jer vec se blizi onaj čas 
kad nama doć će Deda Mraz naš.

Vi dečice pevajte veselu pesmu 
a,sveće na jelci nek radosno bljesnu.

Jer vec se blizi onaj čas 
kad nama doć će Deda Mraz naš.

Osvetlite zvezdice puteve,drume 
osvetlite kućice, polja i šume.

Jer vec se bliži onaj čas 
kad nama doć će Deda Mraz naš. 

(Nepoznati autor)
Pesma preuzeta sa foruma Porodični život








Deda Mraze


Ostavi kraj nasih vrata 

barem mala dva tri brata 

ili sestru, il' bar dve 

ne znam sta cu od dosade. 

Iz vrtica kad se vratim 

sedim sama noge klatim 

pevam sama, cutim sama 
jer vremena nema mama. 



Deda Mraze, deko mili 

sad pozdrave moje primi 

bar nekoga donesi mi. 



S' tatom isto stoje stvari 

Deda Mraze druze stari 

i mene si pre pet zima 

dao mami da me ima.

Pesma preuzeta sa foruma Porodični život






Pesma Novogodišnje želje preuzeta je sa bloga Suza


JOŠ MNOGO LEPIH PESAMA O BOŽIĆU I NOVOJ GODINI ZA DECU PREDŠKOLSKOG I MLAĐEG ŠKOLSKOG UZRASTA MOŽETE PRONAĆI NA BLOGU PREDŠKOLCI SA OSMEHOM

Нема коментара: