недеља, 7. јул 2013.

ДА САМ ПТИЦА

ПРВА НАГРАДА НА РЕПУБЛИЧКОМ КОНКУРСУ ДРУШТВА ГОРАНА СРБИЈЕ.
  
Да сам птица па да летим
од луга до луга,
да сам птица да одлетим
до најдражег друга.

Да сам птица имала бих,
лепа, мека крила,
да сам птица најсрећније,
биће ја бих била.

Да сам птица летела бих
све до краја света,
да сам птица, летела бих,
до сваког детета.

Да сам птица савила бих
гнездо испод дуге,
да сам птица облаке бих
додирнула дуге.

Да сам птица видела бих
безброј лепих гора,
да сам птица отишла бих
све до Црног мора.

Да сам птица перје би ми
било као свила,
да сам птица, најлепша би
моја песма била.

Да сам птица сања често,
душа моја сва,
да сам птица, али нисам,
ништа од тог сна.

                                                                                         Невена Јевтић 4. разред

Нема коментара: