недеља, 7. јул 2013.

АЗБУКА ЗДРАВЉА

Прва награда на окружном конкурсу Завода за јавно здравље



А- Ана води рачуна о здрављу

Б- Бавим се спортом да бих била здрава

В- Волим воће јер је пуно витамина

Г- Градска средина је здрава и није загађена као сеоска

Д- Драго ми је што сам чиста, драго ми је што сам здрава

Ђ- Ђаци треба да једу здраву храну да би  боље мислили и учили

Е- Ема каже:''Здрав човек је срећан човек.''

Ж- Живот нема цену: он се не купује и не продаје. Живот је милина.

З- Здравље је највеће богатство

И- Извор здравља је природа. Изађите у природу, трчите, играјте се, шетајте!

Ј- Јабука је најздравије воће

К- Купус, кељ, карфиол, купина, крушка…Све је здраво

Л- Лук је љут, ал' је здрав

Љ- Љубав је као здравље

М- Мед је здрав. Много волим моју маму јер ме учи како да будем здрава.

Н-Не волим кад сам болесна и лежим у кревету

Њ- Њиве треба да буду пуне здраве, непрскане хране

О-Опет уживам у здрављу и чистоћи

П-Поврће је извор здравља

Р- Растем јер једем воће и поврће

С- Сок је здрав, али воћни, а не онај газирани

Т- Тровање настаје од прљавих руку, дима и загађене хране

Ћ- Ћуретина је здрава

У- Уши треба пажљиво чачкати

Ф- Филмови о здрављу су корисни и треба их гледати

Х- Хигијена је пола здравља

Ц- Цените своје здравље

Ч- Чај је здрав и треба га пити

Џ- Џем је здрав, посебно од шипка

Ш- Шума је извор кисеоника, зато треба често боравити у њој

Групни рад ученика 2. разреда




Нема коментара: