недеља, 7. јул 2013.

Моја вера

Награђен рад на регионалном литерарном конкурсу ’’Светосавље и наше доба.''
Конкурс је био у организацији Кола српских сестара Епархије Бачке 2010. године у Новом Саду .

          Моја  вера је православна. Она нас учи о љубави, пријатељству, праштању и поштењу. Исус Христос је симбол љубави. Он се родио пре више од 2000 година у малом месту Витлејему. Његови родитељи су Дева Марија и Бог отац небески, а Исусов земаљски отац је Свети Јосиф.
            Исус је дошао на свет да помогне људима. Пошто су га људи мрзели, он је утеху проналазио у дружењу са децом.
У хришћанској вери Божић је дан Исусовог рођења. У православном свету  слави се 7. јануара. Христово распеће је на Велики петак, а васкрснуо је после три дана, у недељу. Зато је Васкрс увек недељом. Исусово васкрснуће дало је бесмртност људском роду. Човек, иако је био зао, добио је другу шансу, шансу да се поправи, буде бољи и да живи по Божјим заповестима.
            Моја мама каже да живи у хармонији с Богом. Ако тако живимо ми ћемо бити у хармонији са самим собом. Не знам баш најбоље шта то значи, али можда је мама у праву. Ја мислим да сам срећно дете и Бог нам увек помаже и мојој породици и мени.
            Поред ових највећих празника славимо и друге свеце као наше крсне славе. Крсна слава моје породице је Ђурђиц.
            Веровању у Бога уче нас родитељи, бака, дека, свештеници и учитељи. Ја се пре сваког контролног задатка помолим Богу. Бог ми увек помогне.
            Кад размишљам о Богу ја сам и тужна и срећна. Тужна сам јер му људи нису веровали и мучили су га, а срећна сам јер је он и поред тога људима помогао и све им праштао.
            За мене је Бог нешто најлепше и најчистије. Вера у Бога нам помаже да се изборимо са најтежим проблемима. Сви људи треба да верују да би били срећнији, јер Бог је радост, утеха и срећа.     


Маја Миловановић, 3. разред


Додела награда била је у Учитељском дому у Новом Саду

Нема коментара: