Редни број
|
НАЗИВ
|
Број сати/бодова
|
1.
|
Нови
школски програм-Имплементација курикулума;
|
64
|
2.
|
Израда
школског програма и евалуација у образовању;
|
16
|
3.
|
Подршка
вођењу Дневника евиденције образовно-васпитног рада и примени описног
оцењивања у првом разреду основне школе;
|
6
|
4.
|
Перманентно стручно
усавршавање-потребе и могућности учитеља Србије
|
8
|
5.
|
Методика наставе српког језика и
књижевности у млађим разредима основне школе
|
8
|
6.
|
Родитељ, пријатељ и сарадник
|
16
|
7.
.
|
Активно учење 1. део
|
24
|
8.
|
Активно учење 2. део
|
16
|
9.
|
Секција за рачунарство
|
4
|
10.
|
Перманентно стручно
усавршавање-потребе и могућности учитеља Србије
|
6
|
11.
|
Настава математике у млађим
разредима (комбинаторни задаци у речи и слици)
|
5
|
12.
|
Додатна настава математике у
млађим разредима основне школе
|
16
|
13.
|
Иновативни модели рада у настави;
|
24
|
14.
|
Планирање и реализација наставе
Свет око нас и Природа и друштва;
|
6
|
15.
|
Рад у комбинованом одељењу;
|
3
|
16.
|
Упознај и покрени-подршка развоју
друштвености код ученика;
|
3
|
17.
|
Унапређивање математике у нижим
разредима основне школе;
|
8
|
18.
|
Наставник као креатор климе у
одељењу;
|
10
|
19.
|
Индивидуализација наставе
математике у млађим разредима основне школе;
|
8
|
20.
|
Луткарство у настави и
ваннаставним активностима 1.део
|
16
|
21.
|
Луткарство у настави и
ваннаставним активностима 2. део
|
16
|
22.
|
Луткарство у настави и
ваннаставним активностима (практични део –учешће на ФЛУОШ-у)
|
24
|
23.
|
Луткарство у настави и
ваннаставним активностима (практични део –учешће на ФЛУОШ-у)
|
24
|
24.
|
Како кроз експериментални приступ
приближити природне науке ученицима разредне наставе (Пројекат-рука у
тесту);
|
8
|
25.
|
Методички приступ обради школске књижевности
у млађим разредима основне школе;
|
15
|
26.
|
Васпитни проблеми ученика и како
их превазићи
|
12
|
27.
|
Оснаживање младих кроз ученичке
парламенте;
|
24
|
28.
|
Инклузивно образовање и
индивидуални образовни план;
|
18
|
29.
|
Организатори напретка у учењу;
|
8
|
30.
|
Припрема презентације за час;
|
16
|
31.
|
Подршка унапређивању образовно
васпитног рада и осавремењавању методологије рада у млађим разредима основне
школе;
|
8
|
32.
|
Комбинаторни задаци у речи и
слици;
|
3
|
33.
|
Од играчке до рачунара;
|
8
|
34.
|
Народна традиција у пракси;
|
11
|
35.
|
Реч, игра,
стваралаштво у борби против наркоманије;
|
15
|
36.
|
Ликовно је и…
|
20
|
37.
|
Екологија у методичкој пракси;
|
15
|
38.
|
Од открића до
дефиниције-збирне и градивне именице;
|
12
|
39.
|
Математика у малом;
|
8
|
40.
|
Зимски сусрети учитеља (2013.);
|
8
|
41.
|
Заједно против насиља
|
16
|
42.
|
Проблемска настава природе и
друштва
|
8
|
43.
|
Луткарство у настави и
ваннаставним активностима
|
6
|
44.
|
Учитељи у свету линија, боја и
облика
|
8
|
45.
|
Зимски сусрети учитеља
Србије-Јачање професионалних компетенција просветних радника
|
8
|
46.
|
Тимски
рад и сарадња наставника у функцији осигурања квалитета рада установе
|
8
|
47.
|
Планирање
професионалног развоја и управљање каријером
|
8
|
48.
|
Математика
у малом
|
8
|
49.
|
Методички
поступци при реализацији наставе музичке културе у разредној настави
|
8
|
50.
|
Како
унапредити процес самоевалуације у настави
|
8
|
51.
|
Од
открића до дефиниције-збирне и градивне именице
|
12
|
52.
|
8
|
53.
|
Васпитни
рад и индивидуални васпитни план
|
24
|
54.
|
Вредновање
и праћење ученичких постигнућа у настави математике у основној школи
|
8
|
55.
|
55.Мекагогнитивни
поступак у настави математике
|
8
|
56.
|
56.Социјална
компетентност као предуслов за успешну социјализацију ученика
|
8
|
57.
|
57.Учитељи у
свету линија, боја и облика
|
8
|
58.
|
58.Мултифункционална
школа-креирање и примена додатних програма васпитно образовног рада
|
8
|
59.
|
59.''Паметне
фасцикле-слагалице''-да ученик учи, вежба, зна
|
8
|
60.
|
60.Програм обуке
водитеља за обуку наставника за реализацију наставе оријентисане ка исходима
учења
|
24
|
61.
|
61. Активно
оријентисана настава-методе
|
16
|
62.
|
62. Школа и
породица партнери у превенцији вршњачког насиља
|
8
|
63.
|
63.Од лутке до
знања
|
8
|
64. Дечији страхови као инхибитори напретка у учењу
|
8
|
|
УЧЕШЋЕ НА ОСТАЛИМ ОБЛИЦИМА СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА
Редни број
|
НАЗИВ
|
време
|
1.
|
Одговорно живљење
|
3
|
2.
|
Законски
оквир који регулише образовно васпитни систем-Правилник о вредновању
квалитета установа
|
6
|
3.
|
Изазови подучавања
|
1
|
4.
|
Школа
по мери сваког детета
|
3
|
5.
|
У оквиру асоцијације малих сеоских школа одржала сам излагање
''Тематски дани-интегративна настава. '' Трибина под називом ''Актуелни проблеми сеоског школства''
била је организована у Мионици (2008.), а присуствовали су др Иван Ивић и
Милена Дорић .
|
|
6.
|
Оцењивање ученика у основној школи
|
1
|
7.
|
Унапређење квалитета образовања јачањем сарадње између породице и
школе
|
1
|
8
|
Професионални развој запослених у образовању
|
1
|
9.
|
Зашто је важно самовредновање ученица и ученика
|
1
|
10.
|
XXIX Сабор учитеља Ребублике Србије
|
2
|
11. |
| 2 |
12.
|
Смотра стваралаштва у
васпитно-образовном процесу ''Покренимо се''(2016)
|
7
|
13.
|
Смотра стваралаштва у
васпитно-образовном процесу ''Покренимо се''(2017)
|
7
|
14.
15. 16. |
Превенција насиља-безбедност у школи и
окружењу
Смотра стваралаштва у васпитно-образовном процесу ''Повезујмо се'' (2018) Прва конференција Најбољих едукатора Србије ''У сусрет квалитетном и иновативном образовању'' |
1
7 1 |
Нема коментара:
Постави коментар