субота, 28. март 2015.

Mali pesnik iz Dervente-Sergej Radanović

Imala sam priliku da pred Novu godinu pročitam pesmu ovog sjajnog dečaka koja upravo i nosi naslov Nova godina. Oradostilo me što među decom ima ovakvih pesnika, pa sam potražila još neke njegove pesme kako bih svoje zadovoljstvo podelila sa Vama, dragi čitaoci mog bloga. Sergej kao i mnoga deca pored njega,  ulivaju nadu da poezija nije zaboravljena kategorija, da živi i da treba negovati ovakav dar. 


Sergej Radanović, rođen 2006.godine u Derventi. Pohađa treći razred JU OŠ "Nikola Tesla" Derventa. Odličan učenik, ide u školu plesa, na engleski jezik, šah...
Iz biografije se vidi da je ovo jedno svestrano dete, a ja kažem bravo Sergej i nastavi tako!!!

Duga

Duga je nešto prekrasno.
Duga nebo krasi,
Kad kiša pada sunce se pokvasi.
Poslije duga nebo zauzme,
a nas sve sreća obuzme.

Duga nebo zašareni,
plava boja sviđa se meni.
Ema voli crvenu, baka voli zelenu.

Sve dugine boje su lijepe
i čine te ljepšim svijete!

 Moj grad

Moj grad je lijep u jesen,
drveće se zlati,
a lišće prekriva trave vlati.

Volim grad svoj, lijep je,
on je ponos moj.
Moj grad Derventa se zove,
u njemu sanjam
najljepše snove.

Moja  mama

Moja mama  zlatnu kosu ima,
smeđe oči , miluje me njima.
Njene ruke su umorne od rada
al' uvijek se smije i mnogo je draga.
Volim je puno, najviše na svijetu,
moja je mama kao leptir na cvijetu.
                                                                
Ples

Idem na ples i mnogo to volim,
družim  se sa drugovima svojim.
Plešemo makarenu i ća-ća-ća,
mi dječaci smo kao braća.
Nema nas puno, curica je više
svi se slažemo
kao jedan plešemo.
Muzika nam dosta znači
mi smo plesni tim najjači.

Seka koju volim i poštujem

Kada se rodila moja seka Ema
tada se rodila i sreća moga života.
Volim njen osmijeh i kostim bubamare,
imati sestru to je divota.
Volim ja nju,
ali i ona mene voli,
ona je moje malo blago.

Sveti Savo

Dođi, dođi Sveti Savo,
Pa nas posavjetuj ti mudra glavo.
Prijeđi brda, planine i rijeke
dođi do škole svake.
Savo, tako te volim!
Sve si ljude učio i naučio da znaju
i da ne žive u neznanju.

Zima

Nestalo je cvijeća,
došla hladna zima, s
ve je pokriveno bijelim pahuljicama.
Zimu volim zbog radosti moje,
 tada pozovem drugare svoje.

Нова година                                                          

 Стигла нам је Нова година,
са пуно радости и весеља свима.
Уз ватромет и прскалице,
прве пахуљице пале ми на лице.
Да се бијели све од снијега,
да се радост шири преко бријега,
да смо здрави и снажни сви,
у новој години.
Нека нам ова година буде боља од прошле,
да нам добре ствари буду добро дошле,
да заборавимо оно што је ружно,
да све постане ведро што је било тужно.
Школарцима нек донесе прегршт лијепих жеља и снова,
драги моји пријатељи:
 Сретна  вам година нова !

                                        


Нема коментара: