петак, 30. мај 2014.

Мали писац-Лука Глигоријевић


Као неко ко воли да чита и пише дечју поезију, нисам одолела а да не поделим са Вама стваралаштво једног дечака коме се смеши лепа будућност  ако настави да се развија у овом смеру. Прочитјте његову поезију и прозу и запамтите његово име-Лука Глигоријевић



Моје име је Лука Глигоријевић. Идем у први разред Основне школе ''Раде Драинац '' у Борчи.
Волим да пишем песме  и приче. Тренирам одбојку и идем у школу глуме ''Театрић''.
Написаћу још нешто,можда неку детективску причу!

СТАЛНО НЕКЕ ОБАВЕЗЕ
Свако нешто ради, а други га награди. Неко ради дању, неко ради ноћу, а мене нико не пита када ја хоћу!
Мама ми каже: ''Кревет намести !'' Ја од ње не могу ни сести! Тата ми каже: '' Још ђубре ниси бацио, а сео си да гледаш Интер - Лацио!''
Деда ме стално критикује што сам бос, а баба опомиње да издувам нос. Стално чујем: ''Лука,собу среди јер чистоћа злата вреди''.
Домаћи још урађен није, а ја сам баш жедан и сокић ми се пије.
Таман је почео Шерлок Јак, а чујем тату: ''Поправи први задатак''.
Морам тамо,морам вамо, и увек неке обавезе само. Немам ли ја потребе моје и слободно време своје?!
ЛЕТО

Лето је доба лепше од зиме,
омиљено доба дечака  Симе.

Лептирићи су срећни у овој песми!
И знај -ово је крај!

ВИСИБАБА

Висибаба прва цвета,
а остало цвеће чека на ред.
Цвеће каже: -Брже,брже,
деца желешареније цвеће,
јер, долази пролеће!

ЕВО ГА ПРОЛЕЋЕ

Дошла је рода,
и ласта долеће,
свако дете зна
ево га пролеће!

Цвеће расте и рађају се птице.
Медведи,јежеви,змије,
будите се,
зима више није!

Ж У Т О

Све што је жуто
не мора да је љуто.
А све што је љуто,
може да буде жуто.
Ја право гледам:
-Жути су качкети  I 7 !



К Р Е Ћ Е М   У   Ш К О Л У

Шетају се неки ђаци,
схватам да су то прваци.
Срећни су због школе,
зато што је воле.
На главама носе качкете
разне боје
и у реду стоје!


Ш К О Л А

У школи те свако воли.
У првом разрду оцена нема,
која год да си смена!
Први разред је тежак,
а исто и пети,
ипак ужини не можеш одолети!

М А Ч А К

Отишао мачак у дивни град Чачак.
Из Чачка се вратио није,
јер једну тајну крије!
Заљубио се мачак,
заволео и диван  град Чачак.

Б А Б А

Баба ме чува
као вредна мува.
Кад има проблема,
ту границе нема!
Баба ми увек леп ручак спрема!


П Р И Н Ц

Принц млад
баци се на рад.
Да задиви принцезу,
томе је рад.
Обући ће своје ново одело,
које је је лепо и бело.
Задивиће принцезу ту,
веруј му!

Бајка о тенисеру Марку

 Био једном један тенисер који се звао Марко.Био је леп,имао је смеђу косу и плаве очи.Једнога дана срео је свог друга Стефана који је био тениски судија. Марко му је тада дао паре да на тениском мечу навија за њега и да он победи.
Марков рекет и лоптица се нису слагали са тиме и за време меча су га убеђивали да каже свима истину.Марко то није хтео.Било га је срамота да призна.
Рекет га је и даље убеђивао: -Марко,зашто не кажеш истину?
-Не могу,стамота ме је .Стидим се.
-Рекет је у праву-рече лоптица.
За време меча...
-Зашто си тако замишљен и тужан? -упита противник Марка.
Марко се околишећи окрене.Знао је да треба да каже истину.Срце поче брзо да му куца ,замало да  почне да плаче.у том тренутку рекао је истину.
Рекет и лоптица су били срећни јер је рекао истину,а публика је била разочарана.
(Судија врати Марку паре и настави меч.)
Ти који ово прочиташ,знај да увек мораш говорити истину,јер у лажи су кратке ноге!

Витез

Био једном  један краљ.Имао је три сина и једну ћерку.Живели су срећно у једном дворцу на крају шуме.Једног дана појавио се...
... старац.Старац је имао велику браду,торбицу и светлуцави штап.Имао је чаробне моћи.Срео је краља и упитао га:
- Ваше височанство,дошао сам по једног вашег сина да га обучим да буде витез.
- А због чега ти треба витез? - упита кћер
-Да убије злог змаја - одговори старац.
Краљ је схватио да је то убедљив разлог и да му свог најстаријег сина,који се звао Никола.
Чаробњак га магијом обуче као витеза.Друга двојица синова су се дурила.Чаробњаку је бло жао па понуди и њима прилику.
Сви су се попели на велико брдо да победе змаја.Краљ је био поносан ,а кћи је од страха грицкала нокте...
Смислите сами крај приче!


Нема коментара: