понедељак, 22. март 2021.

Мој љубимац

 

 

Песме ученика 2. разреда ОШ''Драгољуб Илић'' Драчић

МОЈА КУЦА

 

Моја куца Белкица,

мекана ко четкица.

 

Кад из школе дођем на вратима чека

та њушкица мала, топла и мека.

 

Па репићем маше и на мене лаје

сигнале љубави она мене даје.




 

То је моја куца, највернији друг

ја је много волим, као птица луг.

                          Јован Мосуровић

 

ВУК

 

Ја сам Вук, чудно лице,

правим разне смицалице.

 

Гризем папуче, разносим патике

и Натину свеску из математике.

 

Она ме грди, али и мази

и увек на мене добро пази.

 

Играм се често испред куће

кажу да сам лепо куче.

 

Ипак, највише волим

кад се Ната врати из школе

тада јурњава почиње

то  деца и куце воле.

                 Наталија Жарковић

 


 


 

ЛЕО

Моја куца је мала,

верна и разиграна.

Воли да се игра,

воли и да скаче

и стално нешто жваће.

Име му је Лео

и чупав је цео.

Не воли да се купа,

ал се зато мази

све нас лепо пази.

               Никола Станковић

 


КОЈА

 

Иза стакла на врх стола,

где је лепа лутка моја

у водици бар до пола

плива храбро

мој друг Која.

 

Његова је кућа чврста

боје лепе и зелене,

таква му је све до уста

и носи је куд год крене.

 

Он је моја мила душа

деку воли, мене слуша,

дека њега грди, храни,

од невоља он га брани.

 

Корњачица то је моја,

срце моје, мод друг Која.

 

Ања Панић 2. разред

 


МОЈА ОЛИ

 

Љубимица Оли,

мене пуно воли

она мене пази

и репићем мази.

 

Слух јој је зечији

а зуби вучији.

Јака ко вучица

моја другарица.

                Теодора Јездић

 

 

 

РУНДАВИ РУНДА

 

Рунда се зове мој пас

сладак је и воли све нас.

 

На вратима ме увек чека,

његова је њушка мека.

 

Пружи ми шапу, репић врти

са њим је увек лепо бити.

 

Краси га топла бунда

зато се зове Рунда.

          Петар Павловић 2.разред

 

ГАРАВА ГАРА

 

Имам куцу са именом Гара,

лавежом ми она одговара.

Трчи, скаче и мацу ми дира

па се маца много изнервира.

 

Обућу и лопту не оставља на миру,

обожава укусну храну на тањиру.

 

Много је волим и са њом се дружим

желим да јој сву удобност пружим.

                        Милица Ралић 2.разред

 


 

СЛАВИЦА

 

Моја љубимица је маца Славица,

то је једна прелепа главица.

 

Обожава да се мази и игра,

јури свој реп и врти се ко чигра.

 

Не плаши се паса у крају,

код нас живи као у рају.

 

Волимо је  моја браћа и ја,

Славица је наша жива играчка.

                                     Дарко Тешић

 


 

КРОН

 

Има име као титан

он је мени врло битан.

Чувар прави нема шале

верно мотри на нас мале.

 

Поглед му је увек љут,

стаће сваком он на пут.

Не боји се чак ни лава

од лавежа боли глава.

 

Ал за мене он је маза

ко из песме дечак Лаза.

Кад му приђем умиљат је он.

То је људи, мој пас, Крон!

                         Стеван Вићентјевић

 

 


 Мој мили Лале

 

На тераси испред куће,

нешто гребе и мјауче,

с нестрпљењем мене чека

да му наспем мало млека.

 

Око мене скаче, кружи,

воли са мном да се дружи,

мишеве лови ко од шале

мој најдражи мачор Лале.

 Милана Ивана Милићевић 2.разред

 

 


Нема коментара: