уторак, 10. мај 2016.

Зашто су цигарете штетне?


Моја мама је једном пушила и њој су пожутели зуби. Није могла да их опере недељу дана.

Кад је дебео стомак и хоће да се породи то је трудница. Ако пуши беба може да се угуши.


Моја мама кад запали цигару ја не могу да пишем домаћи.


Кад неко пуши смрди и кашље.

Дете може да буде болесно кад је мало ако мама пуши.

Може да се запали трава од опушка. Ако животиња поједе запаљену траву може да угине.




Кад неко пуши и неко седи поред њега дим иде у њега и гуши га.

Кад неко пуши може да се запали.

Моја мама је пушила и закашљала се. Ја сам се уплашио. Морао сам да позовем тату да јој помогне. Ми смо се уплашили. Ја нећу да пушим кад порастем.

Кад неко пуши и баци пикавац у шуму може да се запали шума и да изгори и нећемо имати кисеоника.

Дуван је љут и човек кад пуши може да се угуши.

Моја мајка кад промени дуван хоће да цркне од кашља, а отац ништа.




Мој деда је ишао код лекара. Разболео се због цигара.

Тај неко ко пуши може да оштети плућа. Дуван је отрован.




Нема коментара: