недеља, 30. јун 2013.

ЗДРАВА ХРАНА СВАКОГ ДАНА

Кад сам био мали, слабо сам јео поврће. Мама је била упорна, по мало и досадна. Увек ме терала да поједем све што спреми. Често сам се бунио и плакао, али бих ипак све појео. Увек је било, како мама каже. Онда сам почео да помажем мами у гајењу воћа и поврћа. Дозволила ми је да садим кромпир, заливам краставце, берем парадајз...Тада је поврће почело да ми се свиђа. Уживао сам да уберем корпицу краставаца или прадајза, а о воћу да и не говорим. Зреле јагоде, прва мајске трешње, шљиве ранке права су посластица.
Кад сам кренуо у школу, приметио сам да има пуно буцкасте деце.Морали су да држе дијету јер су се пре тога нездраво хранили. А ја сам тек тада схватио зашто је моја мама била упорна. Пуно сам јој захвалан. Мама увек зна шта је добро и здраво за њену децу. Сада живим здраво и здраво се храним.

Радиша П. 2. разред

Нема коментара: