недеља, 30. јун 2013.

То сам ја


            Зовем се Јован Петровић. Рођен сам 18. октобра 2001. године у Ваљеву. Живим у селу Ковачице недалеко од Ваљева. Идем у 3. разред ОШ''Драгољуб Илић'' у Драчићу. Сада сам врло добар ђак. Трудићу се да будем бољи.
Са пуним правом могу да кажем да имам најбољу учитељицу на свету. Она се зове Луција Тасић. Сваком прваку бих пожелео да добије баш такву учитељицу. Онда ће му сваки дан у школи бити испуњен љубављу, радошћу, разумевањем и игром. Али, Луција је само  једна у нашој школи. Не могу сви бити у њеном разреду.
Моје село је мало. Ја сам у њему срећан. Породица је моја подршка и ослонац. Учитељица нам увек говори да су родитељи наши најбољи пријатељи. То су тата Жика, мама Биљана и моја сестра Олга. Родитељи сестру и мене васпитавају да будемо добри, поштени и што је најважније осећајни и разумни.
За себе могу да кажем да сам срећно дете.

                                                                                                  Јован П. 3. р.


Нема коментара: