Учитељица: Луција Тасић
Разред:
|
3. разред
|
Датум:
|
14. новембар 2013.
|
Време трајања:
|
Два школска часа (90 мин)
|
Наставни предмет :
|
Ликовна
култура
|
Наставна јединица:
|
Израда животиња од материјала за рециклажу
|
Тип часа:
|
Практичан рад
|
Облик рада:
|
фронтални, индивидуални, у
пару
|
Наставне методе:
|
вербална, метода
практичног рада, демонстративна,игра
|
Наставна средства:
|
Слике са
нета, стари компакт дискови, лепак, тврд картон, остаци
старе тканине, маказе, бојанке , дугмаад
|
Техничка помагала:
|
Рачунар
|
Временска артикулација часа:
|
Уводни део: око 10 мин
Главни део: око 65 минута
Завршни део: око 15 мин
|
Корелација;
|
Музичка култура, природа и друштво,чувари
природе
|
ЦИЉ ЧАСА:
|
Да ученици схвате да од старих
дискова и старе гардеробе коју бацају, могу добити украсне и декоративне
предмете и слике.
|
ЗАДАЦИ ЧАСА:
|
|
Образовни:
|
Да ученици утврде нову технику рада.
Да почну да размишљају као
еко грађани и да развијају своја еколошка знања.
|
Функционални:
|
Д а ученици направе животиње,
декоративне предмете е од материјала за рециклажу.
Да ученици развијају
сопствену креативност.
Да развијају своје
мануелне способности.
|
Васпитни:
|
Развијање љубави према
предмету.
Да и родитељи и деца науче
да постоји много ствари које могу да раде, осим седења за компјутером и како
на креативан и квалитетан начин да проводе слободно време.
|
Садржај рада:
|
УВОДНИ
ДЕО:
Мотивација
за рад: Слушање песама Дует мачака и Зашто куче арлауче. Кратак разговор о
песмама и питање зашто смо их слушали. (Зато што ћемо правити те животиње од
материјала за рециклажу.) Правићемо и неке друге животиње, које ученици буду
желели. Разговор о трошењу сировина и материјала. (Корелација са чуварима
природе.)
ГЛАВНИ ДЕО:
Поступак израде животиња:
За једну животињу потребан је картон димензија
листа блока, један компакт диск, тканина у боји коју желе или којом
располажу. Диск чини тело животиње, а глава руке, ноге, праве се од тканине
која се сече и лепи. Помоћ ученицима су слике са нета.
ЗАВРШНИ
ДЕО:
Естетска
анализа, оцењивање и изложба радова.
|
Нема коментара:
Постави коментар