Успешан учитељ слуша, размишља, а тек потом говори, равноправно
разговара и предложено не одбацује, него допуњује. Он тражи могућности, а не
само тачна решења. Разговара на свој, а не на преузети начин и не прекида
саговорника. Води дијалог, а не монолог; Не тражи само грешке код ученика.
Успешан учитељ прихвата више могућности решења једног проблема;
допушта више објашњења проблема и једнако оцењује различите приступе, објашњења
и решења.
Успешан учитељ не инсистира на свом, воли промене, вове ситуације
претвара у прилику, ново повезује са старим и тако постаје отворен и слободан
за другачије и боље.
Успешна учитељица са својим ученицима- Јелена Обрадовић Мандић ОШ ''Никола Тесла'' Банатско Карађорђево
Нема коментара:
Постави коментар