Еколошки пројекат под називом ''Домаће или дивље, волимо их све,'' у коме учествују ученици 1. разреда, планиран је да се реализује из 3 дела.
1. део пројектне наставе- Домаће животиње
2. део - Животиње наших шума
3. део - Егзотичне дивље животиње (Животиње из ЗОО врта)
ЦИЉ ПРОЈЕКТА: Развијање љубави према животињама, гајење кућних љубимаца и брига о њима.
Први део пројектне наставе успешно је реализован.
Истраживачки задатак :Ученици су добили бојанке на којима је исписана лична карта животиња.
Потребно је да инапишу: назив животиње, породицу (мужјак, женка, младунци), како се оглашавају, место где животиња живи, начин исхране, спољашњи изглед, користи које човек има од те животиње.
На сваком листићу налазе се и стихови које ученици треба да науче.
На 1.часу пројектне наставе разговарали смо о домаћим животињама, читали песмице о њима, слушали музику. Са родитељима су истраживали и попуњавали листиће.
Десет ученика првог разреда истражило је десет домаћих животиња.
Експерти: Родитељи ученика.
На 2. часу ученици су презентовали своје радове и направили пано.
На 4. часу ученици су правили животиње од материјала за рециклажу: картон, компакт дискови и стара тканина.
На 5. часу представили смо пројекат другарима из млађих разреда. Нисмо били предузетници и нисмо зарадили новац. Тај део нисмо испоштовали, пошто смо мали, пошто вежбамо и пошто наши радови нису баш посебно привлачни.
На представљању пројека постављали смо питалице и загонетке на које су другари одговарали.
1. део пројектне наставе- Домаће животиње
2. део - Животиње наших шума
3. део - Егзотичне дивље животиње (Животиње из ЗОО врта)
ЦИЉ ПРОЈЕКТА: Развијање љубави према животињама, гајење кућних љубимаца и брига о њима.
Први део пројектне наставе успешно је реализован.
Истраживачки задатак :Ученици су добили бојанке на којима је исписана лична карта животиња.
Потребно је да инапишу: назив животиње, породицу (мужјак, женка, младунци), како се оглашавају, место где животиња живи, начин исхране, спољашњи изглед, користи које човек има од те животиње.
На сваком листићу налазе се и стихови које ученици треба да науче.
На 1.часу пројектне наставе разговарали смо о домаћим животињама, читали песмице о њима, слушали музику. Са родитељима су истраживали и попуњавали листиће.
Десет ученика првог разреда истражило је десет домаћих животиња.
Експерти: Родитељи ученика.
На 2. часу ученици су презентовали своје радове и направили пано.
На 3. часу пројектне наставе ученици су заједно направили фарму. Користили су исечке из новина, дечије штампе, колаж папир и боје.
Ово је еколошка фарма виђена очима првака.
На 5. часу представили смо пројекат другарима из млађих разреда. Нисмо били предузетници и нисмо зарадили новац. Тај део нисмо испоштовали, пошто смо мали, пошто вежбамо и пошто наши радови нису баш посебно привлачни.
На представљању пројека постављали смо питалице и загонетке на које су другари одговарали.
Нема коментара:
Постави коментар