Ученик: __________________
Разред: 4.
1. Наброј врсте именица:
___________________________________________________________________________________________________________5
2. Напиши шта означавају:
Мисаоне именице
______________________________________
______________________________________________________
Градивне именице______________________________________
______________________________________________________
Збирне именице________________________________________
______________________________________________________
6
3. Допуни реченице:
___________________
означавају имена бића и географских објеката и пишу се _________________
почетним словом.
Имемице могу бити
у __________________________________
Роду и имају два
броја ________________ и _______________
7
4. Разврстај именице у
одговарајуће колоне:
магарац, гипс, трње,
бука, лала, Крушевац, Лепеница, пруће, мржња, Вишња, вишња, пилад, скај,
тканина, прасад, рачунар, Голија, љубав, задовољство, миш
заједничке
|
властите
|
збирне
|
градивне
|
мисаоне
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20
5. Подвуци именице у
следећем скупу речи:
радити, он,
радник, цвеће, лептир, туга, кожна, злато, бакарни, метал, метални, учити, ти,
леп, лепотан, метални, златни, Тома, репа, чоколадни, чоколада, грање, грмље,
грмови, скакати, тркач, учити, ученик, учитељ
15
6. Наведи по три именице
за сваку врсту:
Заједничке:_________________________________________
Властите: __________________________________________
Збирне:____________________________________________
Градивне:__________________________________________
Мисаоне: __________________________________________
15
7. Попуни табелу:
Именица у једнини
|
Именица у множини
|
Збирна именица
|
дрво
|
|
|
камен
|
|
|
прстен
|
|
|
ћуре
|
|
|
8
Кључ за бодовање:
62 - 76 - 5
47 - 61 - 4
32- 46 - 3
20- 31 - 2
0 -19 - 1
Нема коментара:
Постави коментар