четвртак, 30. октобар 2014.

Драмски текст:Новогодишње жеље -Л.Б.

Апликација је преузета са сајта lenagold.ru

Лица:Деда Мраз, прва девојчица, први дечак, друга девојчица, други дечак

Деда Мраз: 
Са годином и ја
стигао сам у весељу
и много ће да ми прија
кад ми свако каже жељу.

Прва девојчица:
Желела бих да се мати
увек рано с посла врати,
да се чешће наша мама
весели и игра с нама.

Први дечак:
Ја желим да сваки дан
буде тати радостан,
да добије нови стан
диван, сунчан и простран.

Друга девојчица:
Волела бих да ми бака
буде здрава, свежа, јака,
да смисли још бајку неку
за мене и моју секу.

Други дечак:
Ја волим свог деда Тому.
Имам једну жељу жарку,
да му излечим реуму
и да шетам с њим у парку.

Деда Мраз:
Послушајте шта вам велим:
сви имате дивне жеље.
А искрено свима желим
срећу, здравље и весеље.



Нема коментара: