четвртак, 8. децембар 2016.

Дјетињство у сјенци Тополе-Јасмина Равановић

           Пре годину, две дана, промовисала сам стваралаштво Сергеја Радановића, малог песника из Дервенте. Ни слутила нисам од кога је Сергеј наследио песнички дар. Сада када је објављена књига ''Дјетињство у сјенци тополе,'' мистерија је откривена. Дечак је таленат наследио од своје мајке, а моје колегинице Јасмине Радановић.
     
          Тиха, ненаметљива, вредна, вишеструко надарена за различите делатности, Јасмина је ''пробила лед'' и изашла из анонимности. Ја јој и овом приликом честитам!
         А књига?  То је поетско-прозна збирка намењена најмлађима, али и онима који су духом млади и желе такви да остану. А то смо пре свега  ми који радимо са децом.
           Већ сам наслов  буди носталгију за неким бољим и мирнијим временима. Све старије читаоце враћа управо тамо одакле су потекли. На огњиште. Књига ствара слике кућног прага, никад незаборављене и увек вољене мајке, сећања на године безбрижности и среће, године младости и радости...
Свако од нас је имао неку своју тополу која је урезана у срце и сећање.


ДЈЕТИЊСТВО У СЈЕНЦИ ТОПОЛЕ

Проводила сам дане
ране младости своје
у улици дјетињства
и у сјенци тополе.

Све се чинило ведро,
разиграно, мило.
Сва та сјећања драга
дјетињство је скрило.

Прве игре и туге,
љубави и радости,
крију се у кутији
моје ране младости.

Сјећања се враћају,
иако ме заболе,
у улицу дјетињства
и у сјену тополе.

           Јасмина милује стиховима, уноси мир и благост код читаоца. Учи  децу да воле, а одрасле да не забораве истинске вредности... Велича породицу, пријатељство, природу и поручује свима да пронађу срећу у себи јер она заправо ту и живи.
          Књигу најтоплије препоручујем читаоцима!


Нема коментара: