среда, 30. март 2016.

Угледни час -Опет креће пролеће


Данас сам у 1. разреду одржала угледни час из Света око нас. Присутни су били:директор школе Зоран Новаковић, школски педагоф Ана Степановић, учитељица Весна Сровљевић и ученици 4.разреда. Примењен је метод сценске комуникације у настави. Ја нисам била учитељица Луција него сам била Пролеће.


''Ја сам рано пролеће,
доносим вам прво цвеће,
доносим вам радост
продужавам младост.'' 
Овим стиховима сам се представила ученицима. 

  
Из корпице сам бацала пролећно цвеће које смо после именовали.


Мој  улазак у учионицу привукао је велику пажњу која је трајала нећете ми веровати целог часа.
Ученици су помно пратили сваку реч, а готово читав час протекао је у стиховима које сам говорила.


 
Ученици су касније подељени у групе-цветићи и шеширићи. Надметали су се ко ће пре да допуни стихове песме Цвеће у пролеће.

Било је имале помоћи директора цветићима.



Било је и помоћи шеширићима.




Ипак, победили су цветићи.


Заиграли смо уз песму Висибаба. То нам најбоље ''лежи.''

 

 Ја сам рода дугонога,
дугокљуна, дуговрата,
када своје гнездо свијем,
пролеће закуца на ваша врата.








 Ја сам црно-бела птица,
име ми је __________ (ластавица),
као весник ја долазим
своје гнездо проналазим.

 Час је успео и сви смо уживали, и посматрачи  и ми актери.

Нема коментара: